Trochę greckiego słońca, czyli fotorelacja z Rodos ;)

Cieplutki dzień dzisiaj. Schudłam kilo! Jednak cudowna dieta ŻP (Żer Połowę) działa :D. Odstawiłam trochę czekolady (tylko trochę bo jestem czekoladoholikiem, więc kostkę podkradłam ;) ) Piję dużo napoi, ale to nawet naturalne w takie upalne dni. I jem lekkie posiłki, ale częściej ;) Zobaczymy co dalej!
 


Jak obiecałam pojawią się tutaj zdjęcia, także te które nie są publikowane na photoblog'u ;) Przedstawiam Wam fotorelację z Rodos. Jeśli ktoś wybiera się tam na wakacje, jak najbardziej polecam :) Cudowna wyspa z pięknymi widokami, licznymi zatoczkami i miasteczkami. Uroku tej wyspie dodaje pasmo gór. Nic, tylko żyć i nie umierać :)


Zatoka w miejscowości Kolymbia - tam właśnie mieszkałam ;)

Zatoka św.Pawła


Widok z balkonu
Mój hotelik
Z moją ukochaną rodzinką :*
Nie mogłam się powstrzymać,aby nie dodać tego zdjęcia! Ja z moją siostrzyczką Klaudią bawimy się w atomówki :D
Miasto Lindos
Na wyspie jest bardzo dużo osiołków jak i kociaków :)
Chyba z tego właśnie słynie Grecja - białych domków

Ja już byłam na swoich wakacjach w tym roku. Teraz życzę Wam udanego wypoczynku i tak samo przyjemnych wrażeń z wyjazdu :*

Prześlij komentarz

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.