Uwielbiam...

      ...moje modelki! Za to że każda jest inna. Ma inny charakter, inne nastawienie do siebie :) Dziś przedstawię Wam przeuroczą osóbkę, która sprawia że od razu chcę robić zdjęcia, gdy do mnie napisze :) Czas odejść od stereotypowych modelek, które są patyczakami! Uwielbiam eksperymentować i dlatego tak bardzo podoba mi się ta sesja, mam nadzieję że Wam także.

Co do dzisiejszego dnia to spędziłam go leniwie na obrabianiu fotek. Z resztą na podwórku nie było za ciekawie, aby wyjść. U mnie było dość chłodno, bo aż tylko 27 stopni Celcjusza :D Zrobiłam też parę fotek do następnego posta. Pomęczyłam moją Megi zdjęciami, która teraz ze zmęczenia położyła się na moich kolanach i pół przytomnym wzrokiem spogląda na ekran monitora, co tam miga za kursor :D

Miłego dnia kochani! :*
















4 komentarze :

  1. czwarte i siódme najlepsze !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobry fotograf to nieważne czy patyczak czy nie! Super zdjęcia! xoxo

    Jeżeli jesteś zainteresowana ręcznie robioną biżuterią to zapraszam na mojego bloga: http://magicbymaggy.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.