Sylwestrowa Noc | New Year's Eve Party


W tym roku Sylwestra wraz z Robertem spędziliśmy w dość nietypowy sposób. Było elegancko, a o 12:00 w nocy poza tym, że składaliśmy sobie nawzajem życzenia trzymając w ręku kieliszek szampana to w dodatku śpiewaliśmy też "Sto lat" :) Komu? Przeuroczej starszej Pani, którą jest babcia Roberta! Pani babcia (bo tak ją nazywam :D) w Nowy Rok obchodziła swoje 80 urodziny, dlatego też z tej okazji odbyła się huczna impreza w lokalu :)




Zabawa była przednia! (nie sugerujcie się tym selfie poniżej, Roberto po prostu był już zmęczony życiem o tej godzinie :D) Było pyszne jedzenie, tańce wygibańce na parkiecie, a w dodatku chyba pierwszy raz poznałam prawie całą rodzinkę mojego ukochanego. Powiem Wam, że miałam przed tym nie lada stresa, ale chyba było dobrze :D Może to mój urok, a może mała czarna? :D No właśnie... jako, że była to impreza urodzinowo-sylwestrowa to zrezygnowałam z typowo sylwestrowych świecidełek, bo wydaje mi się że na taką uroczystość wypada być jak najbardziej eleganckim :) Wybrałam klasykę rodzaju: małą czarną, czerwone szpile, a na górę jedynie włochaty sweterek ze srebrną nitką. Zaszalałam jedynie z makijażem. Była mocna czerwień na ustach i smokey eye, jak szaleć to szaleć! Z resztą czuję się w takim mocnym makijażu bardzo dobrze, więc czasem można sobie pozowolić :D 


A jak Wam minęła ta gorąca sylwestrowa noc?
Mam nadzieję, że było dużo tańców i jak najmniej spania po kątach z wiadomych powodów :D 




12 komentarzy :

  1. Elegancka mała czarna - ślicznie sie prezentujesz ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla pani babci :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wybór. Wyglądałaś cudnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, jak mnie tutaj u Ciebie na blogu dawno nie było :) Muszę nadrobić zaległości. Pięknie wyglądałaś :) U mnie sylwester dosyć spokojny, bez szaleństw :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz nadrobić :* Cieszę się, że co jakiś czas do mnie wracasz :* Nawet nie wiesz jak miło mi z tego powodu :* Trzymaj się Kochana! :*

      Usuń
  5. moja minęła w pracy :)

    ____________________________
    blog.justynapolska.com
    blog -> który nauczy Cię podstaw ubierania i malowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( Ale mam nadzieję, że już Nowy Rok nie był tak bardzo pracowity ;) W końcu każdemu należy się chwila odpoczynku! :*

      Usuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.