My only one Valentine


Prawie zapomniałam jak jest tam pięknie! I choć byliśmy tam już z tysiąc razy jako dzieci to wciąż to miejsce ma swój urok <3 Można spacerować tam godzinami i tyle samo czasu spędzić wgapiając się w ogromne akwaria i to nadal z tą samą niewinną, dziecięcą ciekawością... Cieszę się, że mogłam tam wrócić znów po tylu latach, tym razem nie za rączkę z rodzicami, ale za rączkę z moim Robertem <3

Piątkowy poranek spędziłam z moją drugą połówką w Palmiarni w Gliwicach. Tak naprawdę zrobiliśmy sobie w ten dzień takie nasze małe Walentynki, a to wszystko dlatego, że w niedzielę musieliśmy iść do pracy. Palmiarnia była tylko jedną z atrakcji ;) Później było jeszcze wino czekoladowe, duuuużo słodkości i kilka dobrych filmów. To był idealny dzień i idealna randka <3

A jak spędziłam Walentynki 14 lutego? Tak się złożyło, że gdy ja już kończyłam pracę, to Robert musiał dopiero do niej iść, więc nie mieliśmy się okazji spotkać ani na chwilę :( Ale za to spędziłam cudowny wieczór z moją rodzinką :) Najadłam się za wszelkie czasy, bo siostra zrobiła z mamą pyszne ciasto, wymieniliśmy się drobnymi upominkami, były nawet kurczaczki z KFC :D i obejrzeliśmy wspólnie film. 
Jak Wy spędziliście swoje Walentynki? :*




















Mój look: Bluzka Berhska || New Yorker spódnica || Buty ze Stradivarius || Torebeczka TU

Robert: Koszula Bytom || Spodnie H&M || Buty - Adidas Superstars 

19 komentarzy :

  1. Wspaniale wyglądacie :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że randka udana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę super zestaw :)www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piekna z Was para ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam ślicznie :) Moje Walentynki były bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie idealne dni we dwoje!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe miejsce, świetna koszula z koronkami i piękna z Was para :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! :) Ja wybrałam się na ciastko z rodzinką do kawiarni i też było bardzo miło :) Życzę samych sukcesów. :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i pięknie wyglądałaś :) Już nie byłam w palmiarni w Gliwicach masę czasu :) Wypadało by się kiedyś tam wybrać :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.