Rihanna - koncert w Polsce 2016


Hej Kochani! :* 5 sierpnia dzięki uprzejmości firmy HTC miałam okazję pojechać na koncert Rihanny, który promuje jej nową płytę ANTI. Wzięłam z sobą siostrę i pojechałyśmy na Stadion Narodowy w Warszawie! <3 


Show jakie dała Riri było niesamowite. Od początku do końca byłam w nią wpatrzona jak w obrazek. Jej kocie ruchy, stylizacje, ciągle zmieniająca się scenografia robiły wrażenie! Wszystko jakby patrzyło się nie na koncert, a jakiś dobrze dopracowany teledysk <3 Na początku Riri przeszła przez tłum na płycie i pojawiła się na wyspie wśród tłumu. Później przejechała na scenę na przeźroczystym podeście uniesionym w powietrzu. Miała wokół siebie tancerzy, stylizacje zmieniała chyba z 4 razy, wiadomo wszystko w jej stylu. Dużo nagości i tańczenia, ale to mi nie przeszkadzało, bo chyba z pół koncertu patrzyłam się na nią z otwartą paszczą i myślałam: "Faak, ile dałabym żeby mieć taką figurę i tyłek" :D Tak jak mówiłam show było genialne! Do tego jest taka śliczna! <3 Nie mogę zaprzeczyć, że Riri ma potężny, wręcz nieziemski głos, jednak na koncercie miałam wrażenie, że więcej pokazywała, robiła wokół siebie wraz z tancerzami niezłą otoczkę niż śpiewała. Brakowało mi tego, żeby śpiewała sama, a nie z chórkami w tle, ale najwyraźniej wyszła z założenia, że posłuchamy jej na płycie, a teraz się napatrzymy. Mimo tej małej drobnostki podobało mi się bardzo <3 Tak bardzo, że teraz słucham na okrągło Rihanny w domu i jej kawałków z płyty Anti, bo wstyd się przyznać, ale przed koncertem ich nie znałam i usłyszałam po raz pierwszy właśnie na Stadionie Narodowym, ale oczywiście były też te najbardziej znane hiciory i zrobiła dla nas nawet wielki powrót do przeszłości bo zaśpiewała "Umbrella" <3 Teraz pooglądajcie trochę zdjęć i jeśli macie ochotę to posłuchajcie Riri na krótkim filmiku z koncertu :) Buźka! :*


























24 komentarze :

  1. Jakie cudowne zdjęcia. Też uwielbiam Rihhane. Szkoda, że nie mogłam byc na tym koncercie.
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Pewnie jeszcze będziesz mieć okazję :* :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W ten dzień było bardzo ciepło, a poza tym koncert był na stadionie, ale zamknęli dach :)

      Usuń
    2. no to dobrze ze zadaszyli:)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia: ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przeżycie. Ja osobiście je nie słucham jedynie co leci w radiu gdy jadę autem to usłyszę ale na koncercie zawsze inaczej się słucha.
    Fakt, kobieta z niej piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jakoś nie byłam jej super fanką do czasu gdy miałam okazję dzięki HTC przejechać się na jej koncert :) Dała czadu i teraz jestem jej cichą fanką, która słucha całych jej playlist na YT :) Miłego dnia :*

      Usuń
  5. Zazdroszczę Ci, że miałaś możliwość spotkania swojej idolki!
    To musi być cudowne uczucie.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Za Rihanną nie przepadam, ale zazdroszczę samego wyjazdu :) Z pewnością było to świetne przeżycie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Sama nie byłam nigdy jej wielką fanką, ale po tym koncercie przekonała mnie do siebie :) Miłego dnia :*

      Usuń
  7. Wow! So cool! ...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Riri, ostatnio ciągle na okrągło słucham Love on the brain ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Piękna piosenka! :) Też z jej nowego albumu Anti :)

      Usuń
  9. Zdjęcia perfekcyjne :) Na pewno niezapomniane doświadczenie :) Też chciałbym iść na koncert jakiejś gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.