Jak nosić sukienki typu slip on? || 3 ways to wear slip dresses ROSEWHOLESALE WISHLIST


Slip dresses - tak, tak te sukienki do spania! :D to niezaprzeczalny hit sezonu. Na początku byłam dość sceptycznie nastawiona do tego trendu, ale z biegiem czasu zaczęłam się do niego przekonywać. Czuję też, że zostanie on z nami na dłużej, dlatego zaczęłam przeszukiwać internety w poszukiwaniu swojej idealnej sukienki slip on. Moje propozycje ze sklepu Rosewholesale znajdziecie niżej, a w dodatku mam dla Was kilka inspiracji jak i z czym taką atłasową sukienkę nosić. Tej jesieni świetnie skomponuje się z ramoneską, grubymi swetrami, zwykłym białym t-shirtem, na nogach obowiązkowo muszą się znaleźć buty sportowe :) Przekonuje Was ten trend? Ja choć krzywo na niego patrzyłam na początku lata to teraz chętnie go wypróbuję :)



Slip on dresses are undeniable hit of the season. At first I was quite skeptical of this trend, but over time I began to convince him. I also feel that it will be with us for a long time, so I started to search the internet to find your perfect slip dress. My first suggestions are from the Rosewholesale website which you can find below, and in addition I have for you some inspiration - how to wear these satin dresses. This fall dresses will great compose with leather jackets, thick sweaters, a simple white t-shirt and on feet compulsory are sporty shoes :) Are you convinced to this trend? At the beginning I thought it's not for me, but now I want to try it :)




INSPO 
source: Pinterest.com


BUY IT Rosewholesale.com
1. CLICK | 2. CLICK | 3. CLICK | 4. CLICK | 5. CLICK | 6. CLICK



8 komentarzy :

  1. Podoba mi się połączenie z bomberką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobają mi się te sukienki.. czułabym się w nich dziwnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear!Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. I love it! Have a nice day sweetie!

    http://marymariastyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie ten trend nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne propozycje,linki jak zawsze poklikane :)
    Mogę prosić o rewanż w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się takie sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.