Efekty po miesięcznej kuracji na włosy Hairvity - RECENZJA, moja opinia


Opinie na temat suplementu diety na włosy Hairvity są różne. Z racji, że zawsze ciągnie mnie do testowania nowości to skusiłam się na miesięczną kurację tymi tabletkami, aby teraz podzielić się z Wami moimi czytelnikami własną opinią i powiedzieć czy warto na ten produkt wydać pieniądze.


Dobra, tak naprawdę powinno tu starczyć jedno zdanie. WŁOSY ROSNĄ JAK SZALONE! :D 




MOJA OPINIA:

Ale nie będę taka i opowiem Wam coś więcej o kapsułkach, bo właśnie w takiej formie znajdziemy Hairvity - w niebieskich kapsułkach. Stosowałam je dwa razy dziennie, tak jak zalecają na opakowaniu i po miesiącu moje włosy stały się widocznie mocniejsze, a co najważniejsze! Zaczęły mniej wypadać i przestały być sianowate, a to było moje największe utrapienie dotychczas :) Suplement Hairvity ma w sobie m.in takie składniki jak: skrzyp polny - powstrzymuje łamliwość, rozdwajanie, wypadanie, a także biotynę i kolagen - wspomagają wzrost włosów. Dawkowanie w formie kapsułek bardzo mi odpowiada i jestem bardzo zadowolona z osiągniętych efektów po kuracji, bo włosy dosłownie lśnią, jednak jest małe ALE. Tabletki znajdują się w praktycznym na zakręcanie z góry, plastikowym słoiku. Niestety gdy się je otworzy można paść...tabletki dziwnie pachną. Dotychczas stosowane przeze mnie suplementy diety na włosy miały neutralny zapach, a te mają bardzo specyficzny. Wolę o tym wspomnieć, bo przeglądając internet zauważyłam, że wiele osób ten fakt pomija, a dla niektórych może to być uciążliwe. Można się jednak do niego przyzwyczaić, a i warto, bo tak jak piszą również na innych forach, efekt jest powalający! Tym bardziej, że tabletki wpływają na organizm od środka, dając większy efekt :) W internecie krąży wiele pozytywnych opini na temat Hairvity nie bez powodu :)  #POLECAM






CENA: 59zł ( 60 kapsułek)

KUPISZ TU: http://www.hairvity.pl/form.php

7 komentarzy :

  1. Włosy to masz prześliczne :) Ja używałam dawniej suplementu na włosy, skórę i paznokcie, ale po niemal miesiącu zaczął boleć mnie żołądek. Czytałam, że tak było w przypadku niektórych osób i odstawiłam tabletki, chociaż bardzo podobał mi się uzyskany rezultat. Od tego czasu jakoś nie mogę się do nich przekonać ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest olbrzymia roznica!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy, widać różnicę ;) U mnie jakaś kuracja przydała by się paznokciom, bo robiłam już tyle rzeczy, a nadal są w beznadziejnym stanie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki czas zażywałaś tabletki ? Czy taki efekt uzyskałaś po jedynie miesięcznej kuracji? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabletki zażywałam miesiąc, 2 tabletki dziennie aby przyspieszyć efekt :) Włosy sfotorafowałam jakoś pół miesiąca po skończeniu kuracji i wydaje mi się, że suplement działał na moje włosy jeszcze przez jakiś czas po zakończeniu kuracji :) Bardzo wygładził moje włosy i dużo szybciej urosły <3

      Usuń
    2. Ale te tabletki bierze się właśnie po dwie dziennie. Więc brałaś nie więcej a tyle ile trzeba.

      Usuń
    3. 2 tabletki zalecane to zawsze maksymalna dawka jaką można zażywać przy kuracji. Jeśli chcesz możesz brać 1, a nawet i pół tabletki :p

      Usuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.