Roses are sweet


Hej Kochani! :* Róże pojawią się u mnie na blogu bez przerwy, ale ciągle w innej formie :) Dzisiaj znajdziecie je na mojej dłuuuugiej, zwiewnej i cudownej sukni z NewChic.com <3 

Ma przepiękne wcięcie na nodze, głęboki dekolt i naprawdę można się w niej poczuć nieziemsko. Do całości dodałam słodką  (dosłownie) torebkę w kształcie muffina. Czyż nie jest urocza? *.* Takie akcenty są wręcz obowiązkowe do letnich outfitów. Torebkę też znajdziecie na stronie NewChic. Nie mogło zabraknąć też błyskotki na ręce - tym razem postawiłam na zegarek Henry London w kolorze różowego złota. Jestem nim oczarowana, bo jeśli się przyjrzycie ma na cyferblacie fazy księżyca, które zmieniają się z każdym tygodniem miesiąca. Idealny dla takiej szamanki jak ja, hihi :) PODOBA WAM SIĘ? :*




|| Hey Sweeties! :* Roses appears on my blog all the time, but still in another side :) Today you will find them on my long, fancy and wonderful dress from NewChic.com <3 It has beautiful indentation, deep legline and you can feel wearing it like bohemian princess. To the whole I added a sweet (literally) muffin-shaped bag. It's cute, isn't it? Such accents are even mandatory for summer outfits. You will also find a handbag on the NewChic website. There are also the trinket on my hand - this time I put on the Henry London watch in pink gold color. I'm fascinated by it, because if you look at dial you'll find there the moon phase, which changes every week of the month. Perfect for such a shaman girl like me, hihi :) DO YOU LIKE MY OUTFIT? :*









Sukienka i torebka | Dress and handbag: NEW CHIC

Zegarek | Rose coloured watch: Henry London

Sandały na słupku | Sandals Znalezione obrazy dla zapytania deez24 logo

7 komentarzy :

  1. Piękna stylizacja, bardzo ładnie do Ciebie pasuje ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie sukienki:) wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie wyglądasz świetnie! Sukienka skradla moje serduszko <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so classy. Love the bag! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.