A walk in the forest || Spacer w lesie, czyli grzybobranie


Hej Kochani! :* Grzybobranie to już chyba sport narodowy, bo gdzie spojrzę na Insta lub FB tam galeria zdjęć z samymi Maślakami hihi :D Dlatego i ja się wybrałam na spacer do lasu, by znaleźć kilka wartych uwagi okazów...Po tych poszukiwaniach wróciłam do domu z koszykami pełnymi po brzegi ❤ Choć szczerze mówiąc, ja to akurat zbieram tak dla sportu i zdrowia, bo jakoś super smakoszem grzybów nie jestem (mogłabym nawet te nazbierane grzyby zostawić na skraju lasu haha)... jednak miło tak pochodzić po lesie, podziwiać naturę i po prostu się zrelaksować :) Też chodzicie na grzybki w tym roku? Rosną w Waszych lasach? Lubicie? :*

Hey! :* Mushroom picking is probably a national sport in Poland, because where I look at Insta or FB there photo gallery with boletes only hihi :D That is why I chose to walk to the forest to find some six-footers... After these searches I returned home with basketss full to the brim ❤ I am just gathering for sport and health, because somehow I'm not such mushrooms gourmet (I could even left these picked up mushrooms at the edge of the forest haha)... but nice to come in the forest, admire nature and just relax :) Do you pink up mushrooms this year? Does it grow in your forests? Do you like it? :*


Legginsy | Leggins: Szaleo.pl
Plecak | Backpack: Manzana








2 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.