Suchy szampon GIRLZ ONLY - co to, jak używać? RECENZJA


Hej Kochane! :* Dzisiaj mam dla Was recenzję fantastycznego produktu, który już nieraz uratował mi fryzurę ❤ SUCHY SZAMPON GIRLZ ONLY - to właśnie go dzisiaj zrecenzuję specjalnie dla Was :)

Jak zdążyłyście już zauważyć od prawie zawsze mam grzywę. Z jednej strony to super sprawa, bo zakrywa wysokie czoło i od czasu do czasu niechcianego pryszczaka. Ale i grzywa ma swoje minusy, bo często się przetłuszcza. Dużo szybciej od reszty włosów, dlatego właśnie do jej odświeżenia w ciągu dnia stosuję zwykle suchych szamponów :)

CO TO JEST Suchy szampon GIRLZ ONLY?


Jak sama nazwa wskazuje wszystko co suche wśród kosmetyków to znaczy nie potrzebuje wody, by go używać. Tak samo jest w przypadku szamponu Girlz Only :) Suchy szampon ma 150ml pojemności. Dodaje włosom objętości, podnosi włosy u nasady i nadaje włosom efekt glamour. Spryskujemy nim włosy jak lakierem i nasze włosy wyglądają jak po umyciu zwykłym szamponem pod prysznicem. No dobra, ale nie tak od razu...więc JAK GO UŻYWAĆ?


JAK GO UŻYWAĆ?

Zwykle przetłuszczają mi się włosy na długości 2-3cm u nasady, więc właśnie w tym miejscu spryskuję włosy aby nadać im efekt świeżości (zdjęcia przed i po zobaczcie :)) Grzywę spryskuję całą. Zanim jednak zaaplikujemy suchy szampon lepiej go potrząsnąć w opakowaniu. Po aplikacji musimy porządnie rozczesać kosmetyk grzebieniem z cienkimi ząbkami lub wetrzeć we włosy ręcznikiem. Voila! Teraz możemy się cieszyć odświeżonymi włosami w 2 minuty :) Na takiej zasadzie działają wszystkie suche szampony, ale jednak czymś się od siebie różnią, DLATEGO SPRAWDŹCIE MOJĄ OPINIĘ NA TEMAT SUCHEGO SZAMPONU GIRLZ ONLY.

Po lewej: PRZED UŻYCIEM (powoli przetłuszcza mi się grzywa, brzydko skeja)
Po prawej: PO UŻYCIU (grzywa uniesiona, dużo lepiej się układa, można ją ładnie rozczesać :))


MOJA OPINIA o GIRLZ ONLY:

Jestem brunetką, dlatego najbardziej zwracam uwagę na to jakiego koloru są moje włosy po zastosowaniu suchego szamponu. Tutaj moje włosy po zastosowaniu nadal są w kolorze brązowym! Yuhuuu! ❤ Nawet nie wiecie jak bardzo to jest ważne! Miałam raz taki szampon po którym miałam siwe włosy jak babulinka i nie dało się tego za chiny ludowe rozczesać, koszmar. Girlz Only ma też dość delikatny, choć chemiczny zapach. W każdym bądź razie nie drażni mi jakoś bardzo nozdży ;) Włosy po jego użyciu wyglądają na odświeżone i lekko uniesione u nasady. TO UWIELBIAM 2w1! Gdy suchy szampon może służyć za ratownika fryzury i puder dodający objętości w jednym ❤Jedyne czego nie zauważyłam to tego efektu glamour, bo cóż to znaczy? ;) Odnośnie opakowania, to też niczego sobie. Ładnie prezentuje się wśród innych produktów do pielęgnacji włosów na półce :) TRWAŁOŚĆ: zauważyłam, że odświeża włosy tak na ok.6-7h (pół dnia na świeżym powietrzu, z wiatrem nie wiatrem) później włosy znów się przetłuszczają. Kosztuje 12,99zł - podobnie jak znacznie gorszej jakości szampony w drogerii, dlatego myślę, że to produkt warty uwagi :) 

ZNAJDZIESZ W SKLEPIE ONLINE➡ Mycosmetics.pl




2 komentarze :

  1. Uwielbiam suche szampony, jeden z najlepszych wynalazków w sytuacjach kryzysowych! Jednak tej firmy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram sie nie uzywac suchych szamponow. Na dluzsza mete pozostawiaja u mnie paskudne efekty.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.