Easter OOTD | Wielkanocna stylizacja


Hej Kochani! :* Jak tam Wasza Wielkanoc? Ja już po świątecznym śniadaniu, teraz grzecznie czekam na obiad ♥️ Mama nie dopuszcza nas do kuchni (chyba wie że znowu podjadałybyśmy jej smakołyki hihi) więc na razie tylko rozkoszuję się pięknymi zapachami dobiegającymi z piekarnika ♥️ Uwielbiam tą beztroską atmosferę świąt ;)

Na zdjęciu moja wczorajsza stylizacja - obowiązkowo z koszyczkiem! Ubrałam elegancki tweedowy płaszcz ZAFUL -  jest typowo przejściowy, taki akurat na naszą zwariowaną pogodę ♥️ Do niego dobrałam moje super szpilki z różowego zamszu ze sklepu Renee.pl Latałam w nich wczoraj pół dnia <3 Dobra lecę... udanych świąt, spędźcie je w rodzinnym gronie :* 


Hey! :* How is your Easter? I'm already after easter breakfast, now I'm waiting politely for dinner ♥ ️ Mum does not allow us to the kitchen (probably she knows that again snaked the delicacies lol) so far only enjoy the beautiful smells coming from the oven ♥ I love this carefree atmosphere of Easter ;)

In the photos my yesterday outfit - obligatory with a easter basket! I dressed the elegant double-breasted tweed coat from ZAFUL - it's perfect for our crazy weather ♥ ️ I picked up my super pink suede higheels from Renee.pl store. I've dressed it in half of the day yesterday  <3 I have to finish... Happy Easter, spend it with your family :*







+


 




3 komentarze :

Cenię sobie SZCZERE komentarze, które nadają sens temu blogowi .Staram się odpisywać na każdy komentarz i za wszystkie serdecznie DZIĘKUJĘ :*

My Instagram

Copyright © Sandina.pl to blog o modzie, domu i urodzie. Made with by OddThemes. Support WebLove.PL.